piątek, 18 kwietnia 2014

Niepojęta łaska

Mój Bóg jest Bogiem przebaczenia. Dlatego dał Sakrament Pokuty i Pojednania. Tak po prostu chce przygarnąć mnie grzesznika do siebie. Przytulić. Za nic. Zupełnie za nic. Nawet jak ja sama, nie do końca chcę wrócić na dobrą drogę, to Jego Miłość jest tak wielka, że przemawia do mnie na tyle, że moje NIE w końcu staje się TAK.
Bóg, który oddał dla mnie swe życie na krzyżu, chce mi powiedzieć, że mnie po prostu kocha. Kocha tak bardzo, iż nie jestem w stanie sobie tego w żaden sposób wyobrazić i w żaden sposób pojąć. Kocha mnie taką, jaką jestem. Całą. 

Nieskończona to Miłość. Niepojęta to łaska. Z której wypływa dar nowej siły do walki z ludzkimi słabościami.

Łaska ta jest dostępna dla każdego człowieka. Trzeba tylko powiedzieć w sercu TAK - nie chcę już grzeszyć - żałuję za zło, którego się dopuściłem - wierzę w Twoje przebaczenie, Panie.

KAŻDEGO DNIA BÓG ZAPRASZA CZŁOWIEKA DO SZCZĘŚCIA

MÓWI: ,,WSTAŃ, JEŚLI UPADŁEŚ"

3 komentarze:

  1. Na Twojego bloga trafiłam przypadkiem, szukając odpowiedzi na pytanie czy obżarstwo jest grzechem ciężkim. Odpowiedź dało mi moje własne sumienie, a Ty pokazałaś mi, że z tym da się walczyć. Z kompulsami męczę się od krótkiego czasu - jest to zaledwie miesiąc, może dwa. Boję się, że to mnie pochłonie, że nigdy z tego nie wyjdę, a co gorsza wpadnę jeszcze głębiej. Ale mam nadzieję, pochodzącą od Boga. Może i nie mam wsparcia w rodzinie i przyjaciołach, ale mam wsparcie w Bogu i tego będę się trzymać. Do Twoich wpisów będę wracać ilekroć będę załamana, że znowu upadłam, bo nawet nie wiesz jak bardzo mi pomagasz. Dziękuję Ci za to. Czekam na kolejne posty i modlę się za Ciebie. Jesteś dla mnie przykładem na to, że ten krzyż da się niesć.

    "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia" (Flp. 4, 13)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę i bardzo Ci dziękuję. Jestem tu po to, żeby pomagać.
      O, tak właśnie:,,Wszystko możemy w Tym, który nas umacnia."!
      Myślę, że im wcześniej jesteś świadoma problemu, tym lepiej dla Ciebie! :)

      Usuń
  2. Wielkanoc to niezwykłe święto. Dopiero jako już dorosła osoba wiem, że jest dla nas najważniejsze.
    Bożą łaskę czuję codziennie, codziennie też za nią dziękuję.

    OdpowiedzUsuń